Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact op

Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland:

Volgbaar brievenbus pakket: € 4,-
Standaard pakket: € 7,- (bij bestelling vanaf € 100,- is verzenden gratis)
Meubelbezorgdienst: € 50 – € 125,- afhankelijk van de plaats.
Je kunt tijdens je bestelling de plaats en postcode invullen om de bezorgkosten te berekenen.

Pakketten worden verzonden via Post NL, je ontvangt per mail automatisch een track trace code om jouw pakket te volgen. Geen code ontvangen? Controleer dan ook even je spam of neem contact met ons op.

Voor het bezorgen van meubels nemen wij contact op. Bezorgen doen wij doorgaans op werkdagen van 10:00 tot 17:00. Als het door ons voorgestelde tijdstip niet uitkomt proberen we rekening te houden met jouw voorkeuren. Echter bezorgen wij het liefst al onze producten persoonlijk zodat we weten dat het goed aankomt. Om dit in te plannen vragen we ook van jouw kant om soepel te zijn en mee te denken in de mogelijkheden!

Natuurlijk kun je de bestelling ook afhalen in Heeten.
Onze winkel is open op woensdag en donderdag van 10:00 tot 17:30, andere dagen mogelijk op afspraak.

België / Duitsland:

Standaard pakket: € 15,- (bij bestelling vanaf € 150,- is verzenden gratis)
Meubelbezorgdienst naar België / Duitsland: op aanvraag

Overige landen op aanvraag.

Wat is de levertijd?

Wij verzenden jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling. Dit betekent dat je het pakket binnen 4 dagen na ontvangst van de betaling in huis hebt. Helaas kunnen wij geen rekening houden met mogelijke vertragingen bij post NL.

Touwlampen maken wij per bestelling op lengte, hierdoor hebben deze een levertijd van maximaal 7 dagen.

Bij maatwerk kan het zijn dan de levering langer duurt dan aangegeven. Wij brengen je altijd op de hoogte en streven ernaar om bestellingen met maatwerk binnen 14 dagen te verzenden. Met uitzondering van grote bestellingen.

Heb je een product snel nodig? Neem dan even contact met ons op.

Kan ik de producten ook in het echt komen bekijken?

Ja, dat kan! Onze winkel in Heeten is open op woensdag en donderdag van 10:00 tot 17:30. Overige dagen ben je welkom op afspraak.

Waar kan ik een bestelling afhalen?

Je kunt een bestelling op woensdag en donderdag van 10:00 tot 17:30 en op afspraak afhalen in Heeten. Het is wel prettig als je ons van te voren even laat weten dat je een bestelling komt ophalen dan kunnen wij deze voor je klaar zetten.

Adres: portlanderdijk 54, 8111MC Heeten.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen via ideal of overschrijving per bank. Kom je de bestelling afhalen dan kun je bij onze winkel ook pinnen, contant betalen mag ook maar dan graag gepast.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wij doen er alles aan om het bestelproces, en de levering zo goed mogelijk te laten verlopen. Als er toch iets mis is gegaan, kun je ons altijd contacteren. Je kunt mailen naar: info@hethoutje.nl of telefonisch contact opnemen met Lucas van Bedijk: 0642482069.

Ik ben niet tevreden, kan ik het product retour sturen?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen annuleren / retourneren. Lees alles over retourneren.

Wat te doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Indien je een artikel hebt ontvangen dat defect of beschadigd is, zullen wij het product voor je vervangen of repareren mits de schade aan het product niet door de verzending is ontstaan. Het verzenden van producten is op risico van de koper. De kosten voor het terugsturen of ophalen van het product zijn op onze kosten, als duidelijk is dat de schade aan het product er al was toen wij het verzonden.

Uiteraard verpakken wij onze producten zeer zorgvuldig. Geen risico nemen? Je kunt je bestelling ook verzekerd laten verzenden of komen afhalen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Waar vind ik informatie over het herroepingsrecht?

Herroepingsrecht is het recht voor de consument om een product dat online is besteld binnen een bepaalde termijn te annuleren / retourneren. Alle informatie hierover vind je hier.

Wat betekent 14 dagen retourrecht?

Bij online aankopen heb je wettelijk het recht om een product te retourneren. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te annuleren. Dit betekent dat je ons binnen deze termijn op de hoogte stelt en het herroepingsformulier invult.

Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Het retour sturen is op kosten van de koper. Deze bedragen € 6,95 voor een pakket tot 10 kg via Post NL. Overige tarieven kun je opzoeken op http://www.postnl.nl

Heb je gebruik gemaakt van levering d.m.v. meubeltransport? Dan kun je het product alleen via ons af laten halen voor een vaste prijs van € 75,-.

Bezorgen jullie ook kasten?

Producten die te groot of te zwaar zijn kunnen wij bezorgen met de meubelbezorgdienst.

Kosten meubelbezorgdienst: € 50 – € 125,- afhankelijk van de plaats (binnen Nederland, buitenland op aanvraag).
Je kunt tijdens je bestelling de plaats en postcode invullen om de bezorgkosten te berekenen.

Voor het bezorgen van meubels nemen wij contact op. Bezorgen doen wij doorgaans op werkdagen van 10:00 tot 17:00. Als het door ons voorgestelde tijdstip niet uitkomt proberen we rekening te houden met jouw voorkeuren. Echter bezorgen wij het liefst al onze producten persoonlijk zodat we weten dat het goed aankomt. Om dit in te plannen vragen we ook van jouw kant om soepel te zijn en mee te denken in de mogelijkheden!

Soms is het voor ons niet mogelijk de bestelling zelf af te leveren. In dat geval verzenden wij de bestelling met de meubeldienst van DHL.

Levering: op de begane grond tot aan de voordeur of in de hal.

Moet de bestelling naar een verdieping of wil je dat we helpen monteren dan kan dit in overleg tegen meerprijs.

0

Begin met typen en druk op enter om te zoeken